martes, 22 de enero de 2013

Retonem les reflexions....Primer examen i primeres angoixes.


Així vull començar i retornar les meves reflexions, recuperant la meua agenda personal on faig breus anotacions d’allò que succeeix setmanalment a les classes de l’assignatura mitjans i recursos tecnològics, per tal de no oblidar allò que és significatiu per quan trobo aquestos moments on tinc la ment dedicada a fer les meves reflexions.
 
Tal i com he titulat aquesta entrada, vull parlar de la setmana on varem tenir el primer examen, ho recordo com si fos ara mateix i això es degut que cada examen el visc amb molts nervis i angoixes. Aquest no hi havia de ser menys i és que era la primera vegada que ens afrontàvem un examen d’aquesta assignatura i a més a més, he de reconèixer que no tinc molt bones experiències amb els exàmens tipus test.
 
Finalment, he de reconèixer que no va ser especialment difícil i ara, a dia d’avui puc dir que el vaig superar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario