martes, 22 de enero de 2013

Sessions pràctiques de power point, perfinalt les activitats!

 
Continuem aprenent i jo cada dia més sorprenent, així és el sentiment que tenia cada dia que anava a classe i més concretament, al finalitzar les sessions pràctiques. I és que he de reconèixer que mai m’imaginava que una eina com és power point pogués ser tan útil i donar tant de sí, especialment per dur a terme al nostre àmbit educatiu i més concretament per a treballar a infantil. He de dir que les noves tecnologies em sorprenen cada dia més i és que com ja he reconegut en algunes de les meves anterior reflexions, al principi jo anava una mica perduda amb tot això dels ordinadors i no tenia algunes por a sentir-me com un autèntic pop en un garatge. J
Una de les activitats que vàrem realitzar a la sessió pràctica, és “les cinc diferències”, aquesta va ser una de les més complexes, ja que era una plantilla i havia que realitzar molts de passes per a dur a terme l’activitat amb èxit.
La mateixa setmana i sense oblidar la gran feina que teníem per dur a terme, a la classe teòrica ens vàrem mostrar una guia didàctica a mode d’exemple per ajudar-nos a realitzar la nostra pròpia.
La veritat, que quan vàrem veure aquella guia, les meves companyes Alicia i Cira, ens vàrem mirar al ulls i no va fer  dir res més. Ja són molts anys de treballar juntes i de vegades amb una mirada ens diem mil paraules i és que en aquell moment ens adonàrem que ens quedava molta feina per fer i teníem el primers sentiment d’angoixes a més que no hi havia temps que perdre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario