lunes, 4 de febrero de 2013

Feina acabada......

Una vegada hem realitzat la presentació de power point, ara ja si varem donar l'assignatura per acabada, doncs com he explicat en alguna entrada en aquest blog, hem anat realitzat exàmens al llarg de l'assignatura i per sort hem tingut l'oportunitat de llevar-nos el tan sacrificat exàment de gener.
 
A estat una assignatura on considero que he après moltísim, que al principi anava cargada de pors i inseguretats, ja que treballar amb unes eines tan noves i sofisticades pensava que no anava a ser lo meu, però he pogut comprovar que poc a poc i amb paciècia ho he pogut anar superant i gaudint molt. Part d'aquest sentiment es gràcies a les meves companyes que sembre han estat de gran ajuda i a la meva professora Marina, que ha tingut molta paciència i ens ha donat moltes facilitats, com anar fent exàmens per llevar matèria, poder contar amb ella per a resoldre dubtes ja sigui via email o en el seu despatx, ha estat una relació molt relaxada i óptima, hem tingut molta sort!
 
Ara que ja hem acabat l'assignatura, i tenint en compte que unes setmanes començarem el Practicum II d'Educació Infantil, i  jo estaré a un centre on les TIC són una eina que fan servir i que són part de la formació dels infants, estic molt contetna de poder seguir avançant en la meva formació i tenir l'oportunitat de continuar aprenent.
 
No puc dir més, estic molt contenta del blog, he après més del que esperava i el temps a pasat tant ràpid que encara no he pogut assimilar tot el que tinc per aprendre i com afrontar en nou període de pràctiques!

No hay comentarios:

Publicar un comentario