sábado, 29 de septiembre de 2012

Comencem reflexionant.....


Ja hem superat la primera setmana de classes, ja coneixem quins seran els nostres professors aquest darrer any de carrera. Enguany tenim l’oportunitat de gaudir, a més a més, del nou edifici de la universitat d’Eivissa. Ara que ja conec quines són les assignatures i els meus professors, he de reconèixer que l’assignatura que més por tenia era la de Mitjans i Recursos Tecnològics. Des de que hem començat a treballar amb l’eina de blogger, no he tingut molt bones experiències i el meu interès amb les noves tecnologies no era el més adient. Pot ser, perquè penso que les meves limitacions amb aquesta eina i tot el que envolta els ordinadors és evident.

Una vegada superada la primera classe de presentació de l’assignatura i la primera pràctica de taller de blocs, he de dir que estic molt contenta, que enguany estic positiva, i que gràcies a les meves companyes, la professora i el bon ambient que hi ha vaig a intentar gaudir de l’assignatura i vull extreure el màxim profit per continuar ampliant els meus coneixements.

Per finalitzar, vull dir que he notat un gran canvi en els meus blocs, i que espero que a mida que vagi passant les pràctiques puga anar millorant dia a dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario